2017/08/12

Közlemény

Üdv mindenkinek, aki erre téved!

Mint ahogy azt ti is láthatjátok, egy ideje már nem érkeztem új résszel. Ennek több oka is van, és ezeket szeretném most megosztani veletek.
Eleinte nagyon élveztem a blogolást, hiszen rengeteg pozitív és negatív kritika is érkezett a történeteimre, de úgy érzem, ez valahol elveszett. Az utóbbi néhány résznél egyáltalán nem volt visszajelzés (a legutolsót kivéve), és azt hiszem, elveszett a kezdeti lendület ezzel. Nem láttam sok értelmét annak, hogy írjam tovább a történetet, hiszen sokszor úgy tűnt számomra, mintha csak magamnak írnám. Az oldal látogatottsága nőtt ugyan, de ebből nem igazán tudom leszűrni, hogy azok akik idetévednek, és esetleg beleolvasnak a történetbe, milyen véleménnyel távoznak. Ez a jelenség azonban az utóbbi időben nem csak engem érintett, hanem sok más bloggert is, talán ez az oka annak, hogy egyre kevesebb történetes blog lelhető fel. Ennek minden bizonnyal van valami oka, amit nem ismerek.
Sokáig gondolkodtam, hogy megéri-e folytatni, és végül az mellett döntöttem, hogy NEM.  A történet eddigi részei természetesen elérhetőek lesznek az oldalon, legalábbis egy ideig, de új résszel nem jelentkezem. Elnézést kérek attól a néhány embertől, akik végig követték a történetet. Köszönöm az eddigi figyelmüket.
Egyelőre nem várható bármilyen másik történet tőlem. Talán a jövőben egyszer igen, de most másra kell koncentrálnom.
Köszönöm még egyszer azoknak, akik velem voltak eddig.

Üdv:
Lena Mittson

2 megjegyzés:

  1. Tejoég :O én csak azt tudom, hogy szinte minden nap feljöttem, hogy làssam van e már új rész ..:/ de nagyon sajnàlom, hogy így alakult és még jobban hogy nem folytatod a blogolàst :( nem tudom hogy hogy tervezted, vagy h időd engedi e majd, de sztem mindenképpen folytasd a történet íràsàt, még ha nem is rakod ki, mert iszonyatosan jó, és ha terjedelmileg összejön ( mert ez csak ezen fog múlni, az biztos!) akkor tuti kiadják könyvben, akkor pedig jövök én és megveszem :3 mert a sztori, a karakterek, maga ahogy írtad... imádtam <3 imádom még most is :D régebben, és igen, itt most fontos a régen, én is írtam egy történetet, de aztán vmi miatt abbamaradt, és így, évekkel később iszonyúan sajnàlom, hogy akkor nem folytattam, az akkori "fejemmel". Tudom ez a helyzet teljesen más, de ne a mi kukaságunk miatt foszd meg ezt magadtól :( a csendes rajongókról ( mert rajonganak ők is !! :D )meg hát... én is rengetek tôrténetet, blogot olvastam de kommentelni sose kommenteltem, csak újra és újra vártam a friss részeket. Azért szerencsére ez mára már változott. Viszont most már mindig az fog felötleni bennem, hogy basszus, ha minden résznél leírom a gondolataim, talán most nem ez lenne :/ szóval őket nem tudom mivel lehetne megváltoztatni, de pl.amikor még a nem kommentelős időmet éltem, a részek végén voltak ilyen " nem tetszett","elmegy" " szuper" és tàrsai x-elgetõs kis részek. Na én arra mindig reagáltam, annak ellenére hogy írni nem írtam.. mert azért az mégis más... aztàn sztem egy facebook csoport nagyon nagyot dobna a visszajelzéseken. Más felület, ahol sokkal közlékenyebbek az emberek.. Nem azt mondom, h ott írd tovább , de ha ott is fent van, linkelgetve, az tuti segít. Tudom, ez egy csomó munka, és mi seggfejek meg se érdemeljük, de atyagatya ha kell én nagyon nagyon szívesen segítek benne :D ha nincs egyedül ennyi időd, h ott is aktív legyél vele ... vagy ha nem is rakod ki, de tovàbb írod , nagyon szívesen véleményezek minden részt :D Basszus, én nagyon szeretném hogy megpróbáld megint! Elég határozottnak tűntél, de én irtòra szorítok azért, h hátha ez a kis hozzászólás megbillent egy icipicit is az elhatározásodban, és folytatod :D ;) <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves Szelly!

    Nagyon nagyon köszönöm, amiért időt szántál rá, hogy ezt leírd nekem, nagyon sokat jelent.
    A történet írását természetesen nem fogom abbahagyni, mert szeretném részletesebben kidolgozni, hogy esetleg több is legyen belőle, mint egy blog.
    Őszinte leszek, elgondolkodtatott a hozzászólásod, de egyelőre mégsem tudom azt megígérni, hogy blogolni fogok, természetesen az írás az életem része, így azt sosem fejezném be. De a blogolást egyelőre felfüggesztem, nem tudom, mikor térek vissza, vagy mivel térek vissza, talán egyszer.
    Viszont szeretnélek megkérni, hogy keress rá a nevemre facebookon, vagy írd meg, hol talállak meg, mert ha érdekel a történet, és lesz folytatása, szívesen megmutatnám neked. És persze számítok a véleményedre is.

    Köszönettel,
    Lena Mittson

    VálaszTörlés